About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 5, 2011

TESCO SERI ISKANDAR





Selamat beroperasi diucapkan kepada pihak Tesco (seri iskandar) heheh. At last,, dekat bandar yang kecil ini, ada lah juga super or hypermarket yang diiktiraf. Ceh wah. Hahahha..dah lebih 2 minggu juga lah tesco ini beroperasi.

Just nak tunggu bilalah watson or guardian nak beroperasi di sini ye.. J
Nak tunggu wayang, billion and mcD juga entah bilalah nak siap. L huh..

Back to the point, ehem ehem, walaupun tesco ini kecil, walaupun tesco ini satu tingkat, tetapi yang bestnya tesco ini beroperasi dari jam 8 pagi hingga 1 pagi. Cool kan hahaha.

Tak lupa juga penyeri tesco kita, iaitu COOL BLOG juga merupakan sebab utama student selalu mai sini. Hahah. Ok lah. Bye-bye.

Btw before lupa, perak actually byk tempat ley g compare tu Segamat yang mengambil masa 30 minit utk ke bandar semata-mata, dekat sini 30 minit tu ley g ipoh, manjung and etc. JJ, Tesco, ipoh parade, wayang, bowling, karaoke..sume ada lah.. hehe..


kowang boleh baca entri seri iskandar vs segamat

------------------------------------------------

Thursday, November 24, 2011

KONSERT 2 PM :)







Buat peminat susah mati korea,, meyh turun beramai-ramai ke stadium negara KL, 25 November 11, jam 8.30 malam yaw... hahaha
Yup before tuu cek tiket, bawak ke tak J

 
Dengar cerita tiket macam goreng pisang panas, al-maklumlah 2pm nak wat konsert kat Malaysia tanah air kita ni :P


Walaubagaimanapun, aku ini mengumumkan bahawa aku TAK PERGI!!.hmm L

 

Kenapa?

-sebab 25 November aku ada test PSA and 26 November ada dinner pula. So nanti tak pulak aku macam rushing je.. ngeee...



Apa lagi kawan-kawan, jom lah tgk konsert 2 pm J

Kesayangan aku arghhh J wink wink







Name Ok Taecyeon
Role in 2PM
Rapper, Dancer
Nickname
Okcat, Jeemseung (beast), Choco Taec, Rich Teeth, OkDaeri, Oktizen, JjitTaecyeon
Date of birth
27th December 1988
Height
185cm
Weight
76kg
Blood Type
AB
Religion
Christian
Languages
English & Korean, Japanese, Chinese, Spanish (in order of fluency)
School
Dankook University
Hobbies
Music appreciation, Wakeboarding, Skiing
Specialties
Cooking
Ideal Woman
A girl who does her own stuff well
Fav Food
All the food

First Seen
2006 Superstar Survival
Shows
Superstar Survival (2006), XTM I (2007), Mnet Hot Blood (2008), MBC Idol Army (2008-2009), KM Pop Magazine (2008 - 2009), MBC Introducing Star�s Friend (2009), MBC Infinite Girl (2009), MBC Pretty Boy Generation (2009), SBS Star King (2009), KBS Star Golden Bell (2009), MBC BodyX3 (2009), MBC Infinite Challenge (2009), KBS Sang Sang Plus (2009), KBS Champagne (2009), SBS Star King (2009), Mnet It�s Time 2PM (2009), Mnet Scandal (2009), Mnet Wild Bunny (2009), SBS Strong Heart(2010), KBS Win Win (2010), O�Live Show-Top Celebrity (2010), KBS Happy Together (2010), MNET Radio (2010), SBS Sixth Sense Battle Quiz (2010)
As Regular in Variety Shows
SBS Family Outing Season 2 (2010)
Music Show
Co MCs at SBS Inkigayo (2009 - 2010), Co MCs at Dream Concert (2010)
Drama
KBS Cinderella Sister (2010)



 


 
-peace dengan nada sedey :'( -

Tuesday, November 22, 2011

KONVO PART 3


Shhhhhhhhhhhhhhhh, silent please..
Kali ini kita tengok pic je yup.. ini adalah sambungan dari 
Trimas kepada jurukamera= ayah, cra and adik dia, & mira J


 

Special thnx kepada

  1. Family
  2. Kawan-kawan UITM SEGAMAT
  3. Kawan-kawan UITM SERI ISKANDAR (tiba-tiba)
  4. Sedara-sedara yang menghulur RM$$ :P harus dinyatakan nama mereka, = ehem ehem ( mak tok (nenek), Pak Ngah Johor, Tok Chu Singapore, Ateh Rembau)

 

Dan tahniah kepada

  1. Mereka yang grade bagi siri konvokesyen yang ke 75 ini J
  2. Seluruh anak-anak UITM


sayang kawan aku sorang ni :'(








go sahol go sahol













-tamat entri ini dengan nyanyian lagu UITM-

Sunday, November 20, 2011

KONVO PART 2


Part 2 ini adalah sambungan dari part 1. Part 2 berlaku pada hari sabtu, 28 Oktober. Aku sesi petang. 12,30 kena masuk dah, so aku bertolak dari rumah dalam pukul 11.45 kot. Then, singgah ke rumah auntie aku kat Damansara then terus ke UITM. Sesi petang kena parking dekat Giant but who cares? Ceh wah.. bahahha..
Aku parking betul-betul dekat stadium. Dekat lah jugak. Ngeee :P
  • Best jumpa kawan-kawan masa diploma dulu, windu.
  • Kawan masa degree pun aku jumpa J
  • Masuk lambat, then kena tukar duduk belakang cuz duduk tak ikut no.
  • Nasib ada member dengan senior teman.. hehe
  • Walaupun budak ACC paling last sekali, ku tak bosan tengok budak lain naik pentas.
  • Nervous gak cuz takut terjatuh or topi tertanggal
  • Jealous tengok budak –budak "kelas pertama".
  • Jealous tengok budak-budak pakai selempang pink.. bahhaha
  • Walaupun bintang aku tak "penuh", tapi takpe la.. redha je.. :P
  • Bila dah habis ayah dengan mama tunggu aku then kata ada suprise.
  • Punyalah lama menunggu "suprisenya"
  • Then, nampak d whole family memba aku datang (macam rombongan dah)
  • Tengoklah pic dekat bawah , malas lah nak taip lagi :P










Pic dengan rakan-rakan seperjuangan J akan aku masukkan dekat entri seterusnya. J

-sekian terima kasih-

Saturday, November 19, 2011

KONVO PART 1


Depavali yang lalu, 26 Oktober yang lalu, bagi pelajar AC110 yang grade di Shah Alam dikehendaki ke sana untuk mengambil jubah J

So aku pun berjanji dengan Shairah and Atiq untuk pergi together-together. Ayah hantar aku ke LRT Sentul Timur cuz Shaira tunggu dekat situ. Nampak suprise yang Shaira nak bagi.. heheh.. Untunglah dah kerja.. bahahah :P

Then sampai UITM around 9.30, kitorang bajet kitorang awal, sekali hambik ko, kalah nak uji bakat AF (akademi fantasia). Mula-mula cuak lah jugak kalau dress code tak kena pak guard tahan (usually macam Segamat). Sekali hambik, Shah Alam tak kisah langsung. Even aku ada nampak budak pakai seluar 3 quarter, apatah lagi short sleeve.. bersepah-mepah. Nganganga

Then pergi lah cari sesiapa (member) yang beratur dekat dengan pintu (bajet nak cepat). Hahah then, setelkan sume ni, 12.30 baru selesai kot. Giler lama wei!!!
Tengoklah pic yang sempat ditangkap J thanx kepada kamera VEE
J kamera aku?? 5 6 keping je.. tehee..

After dah ambik pic, pergi Rasa Sayang ambik Melor then terus ke Sunway Pyramid. Lepak dengan Alin and Wany sekali.
















-sekian entri ini-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...