About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, November 20, 2011

KONVO PART 2


Part 2 ini adalah sambungan dari part 1. Part 2 berlaku pada hari sabtu, 28 Oktober. Aku sesi petang. 12,30 kena masuk dah, so aku bertolak dari rumah dalam pukul 11.45 kot. Then, singgah ke rumah auntie aku kat Damansara then terus ke UITM. Sesi petang kena parking dekat Giant but who cares? Ceh wah.. bahahha..
Aku parking betul-betul dekat stadium. Dekat lah jugak. Ngeee :P
  • Best jumpa kawan-kawan masa diploma dulu, windu.
  • Kawan masa degree pun aku jumpa J
  • Masuk lambat, then kena tukar duduk belakang cuz duduk tak ikut no.
  • Nasib ada member dengan senior teman.. hehe
  • Walaupun budak ACC paling last sekali, ku tak bosan tengok budak lain naik pentas.
  • Nervous gak cuz takut terjatuh or topi tertanggal
  • Jealous tengok budak –budak "kelas pertama".
  • Jealous tengok budak-budak pakai selempang pink.. bahhaha
  • Walaupun bintang aku tak "penuh", tapi takpe la.. redha je.. :P
  • Bila dah habis ayah dengan mama tunggu aku then kata ada suprise.
  • Punyalah lama menunggu "suprisenya"
  • Then, nampak d whole family memba aku datang (macam rombongan dah)
  • Tengoklah pic dekat bawah , malas lah nak taip lagi :P










Pic dengan rakan-rakan seperjuangan J akan aku masukkan dekat entri seterusnya. J

-sekian terima kasih-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...