About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, November 17, 2012

COZY CORNER, AMPANG PARK.




Selamat tahun baru maal hijrah!!!
Hahah, sedar tak sedar dah hampir 3 bulan aku tak update blog...
Ish malas sungguh. Okay hari ini cuti kan, ayuh kita menghapdate sekejap.
Cozy Corner Ampang Park ini dah lama dah tempat dia, since aku kecik lagi family aku suka bawak aku makan dekat sini.

Kenapa tiba-tiba cerita pasal tempat ini?
Al-kisahnya diri ini tengah melihat-lihat piccie dan terjumpa lah piccie ini..

Makanan dia?
Makanan dia more to western, tapi mee mee, nasi pun ada.

Order apa?
Ayah order Mee Kungfu Chinese Style  dia, 



 Mama order Mee Kari,


 Adik order lasagna cheezy



and aku order steak lorh apo lagi.. hahahha,


  (nama penuh bagi setiap menu ni aku lupa pulak J )


setiap customer dpt lah roti n butter ini.

Harga?
Sama sahaja macam delicious, steak aku RM33++, Lasagna RM27++, Mee Kung fu RM19.90++ and so on..

Anything?
·         Aku suka tempat dia yang more privacy
·         Waiter and waiteress yang berpakaian formal
·         Kemas bersih
·         Kuantiti yang dihidangkan besar.








-sekian-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...