About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 1, 2011

RESIDENCE DESA LAGOON RESORT, PD


Kepada siapa-siapa yang mahu atau akan bercuti di PORT DICKSON, diri ini syorkan korang menginap di RESIDENCE DESA LAGOON RESORT, PD



Ini adalah kerana
  1. Resort ini ada laut sendiri.
  2. Bersih dan view cantik.
  3. Murah sahaja (1 malam 1 chalet 2 bilik =rm225 including breakfast vouncher = rm40)
  4. Swimming pool depan rumah. Terus terjun je J
  5. Ok bagi mereka-mereka yang tak puas hati lagi, korang boleh tengok pic ini ok J
Lagi pic boleh didapati di Facebook saya okie J
























-tamat entri ini-

 



6 comments:

  1. kenapa tak masukkan pic yang 'pink' tue? haha!

    ReplyDelete
  2. sll je stay sini kalo dtg pd....huhu

    ReplyDelete
  3. hamboi mira... pic tu "bahaya" dkt cni.. hikhik

    ReplyDelete
  4. lera- yeke..ehehe resort ni khas utk pekerja petronas sebenarnye.. hehe

    ReplyDelete
  5. yaya-hehe xdelah gathering sgt.. x cukup kuota.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...