About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, October 16, 2011

SURVIVAL DI PANGKOR



Survival kali ini khas untuk pelajar ijazaha sarjana muda perakaunan semester 4. Yup keseluruhannya 4 kelas= 120 orang. Kelas a, b, c dan d. Aku berada di kelas B yaww.. hahaha J

lect akaun :)

Kitorang dikehendaki berkumpul pada jam 6.30 pagi di depan Pusat Islam. Pukul 5 lebih aku dengan Atiq dah bangun. 6.15 dah keluar rumah. Yang kelakarnya disebabkan kami yang malas nak bukak gate, terus macam budak nak lari rumah, terus baling beg then panjat terus. Hahahha, tetiba pakcik selang sebuah rumah yang nak ke masjid tanya

"kenapa panjat gate?" (dengan nada pelik)

"arhh urmm,, kitowang malas nak bukak kunci" (dengan muka innocent)

Bertolak kemudiannya pada pukul 7.30. ceh. Hahah makanan dan air diagihkan before tuu. Dalam bas semua orang tidor dan aku pulak yang tak dapat tidor. Tapi bila dah nak sampai baru mata ni gedik nak tidor. Hhahhaa

At last sampai gak, naik bot.. angin yang sepoi-sepoi bahasa.. wakakka. Sekejap je naik botnye cuz dekat gler wei.. x la mcm kat tioman. Haha. And satu lagi kelemahan member aku dapat kitorang rungkai. (ceh wah ayat budak bm A1) zetty dia takot naik bot. Huhu comey je dia ni. Ahhaha..

Sampai-sampai 10 orang satu van. Van dekat sini kaler pink. Comey je. Hahah. Then perjalanan yang pusing-pusing terus membawa kitorang ke tempat kem kitorang. Kitorang duduk dorm, and depan dorm ada banyak khemah. Rupanya budak dari uitm shah alam. Huhu.

Malas nak taip dah, jadi aku listkan ape aktiviti yang dibuat di sana yeee :
  1. Mandi kolah (tapi aku pergi mandi dekat bilik member) hahah
  2. Air dia sejuk gler kot.. sewius heaven
  3. Nama kumpulan aku SUPER PAI hahah
  4. Kena berlakon iklan KIT KAT (walaupun tak berapa nak jadi,, tehee)
  5. Jungle trekking best gler woo.. (nak lagi nak lagi)
  6. Ada budak kump aku kena gigit pacat (nasib bukan aku)
  7. Sembahyang atas pasir di tepi laut (pengalaman baru ni)
  8. Mandi laut,, (punggung ke bawah je) heheh
  9. Makanan dia pun sedap J
  10. Dapat beli fridge magnet untuk mama and baju pangkor,, yeahhh
Jom tengok pic J




















nak pic lagi sila tengok di fb ye

-tamat entri ini-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...