About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 5, 2012

PREMIUM OUTLET














Okay premium outlet, at last dapat jugak pergi.. bertempat di Johor Bahru..
Ok ape yang aku dapati di sini :
  1. Ramainya orang, serius, tapi macam 65% singaporean je..
  2. Murah giler okay barang, apa ko expect bila ko dapat beli belt SEED dengan harga RM9! Jeles x? Hahhaha.
  3. Cotton on RM15 je baju kot,, hehee
  4. Malangnya ada yang aku tak berkenan, ramai orang membuatkan pembelian aku menjadi slow..
  5. Lain untuk mama yang selepas setengah jam, aku, adik dan couzy tak beli apa-apa lagi, tapi mama dah beli beg and kasut =_='
  6. Ayah tak suka suasana ini, so ayah lepak dekat Coffee Bean.
  7. Jam fossil promotion RM150 ++ cool kan..heheheh
  8. Beg dekat roxy RM49 ko dah ley dapat kot..
  9. kat cni ada lebih kurang 80 outlets
  10. coach factory.....pergghhh beratur panjang beb..paling murah rm1800 murahla tu....tapi masa aku datang ritu ada sales 50%...memang tak la kan.. hahahha.
  11. Sementara menunnggu mereka-mereka yang lain, lepak baskin dulu tenangkan fikiran..
  12. Dapat beli shades Hyuna kat vincci!! Hepy gler..bahahha
  13. Bangga bila baju yang harga beratus-ratus ko dapat beli dengan harga puluh-puluh. weeee
  14. Tapi kan aku dapat tau,,and siasat,, rupanya barang dekat sini semua barang-barang lama yang tak laku.. sedih kan.. mana taknye. Masa tengah belek-belek baju dekat seed, tetiba aku jumpa kotak, aku pun bukak kotak tu bajet nak bongkar baju dalam tu (tengah kena rasuk masa ini). then terjumpa price tag RM79 dari SOGO. Ko paham tak? Nampak sangat maybe barang dari sogo tu tak laku then dia hantar ke JPO.. huishhh.. then dijual lah dengan harga berpatutan rm29.90..
  15. Takpela, so sesiapa nak beli barang yang banyak mai datang JPO..
  16. Hehehhe,,,
p/s: x sabar nak tunggu legoland.. J


)
tamat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...