About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 25, 2012

U$$ Part 2

Baiklah, ini adalah sambungan dari U$$ Part1. 
Hehehe.

nampak macam tak ramai, tapi sebenarnya ramai yang dah berator main game -_-'










Banyak “artis” kat dalam ini. Tapi hanya beberapa jelah yang dapat diambil picnya cuz malas nak berator. Teeehee.

Okay first sekali apa yang kami masuk ialah cara-cara dorang (hollywood) buat filem. Not bad. J tapi nak berator tu lah yang sentap tu, lama giler kot. Hoish..






Then, berator untuk transformer. Ni memang style lah. Berator lebih 1 jam, tapi puas. Rasa macam betol2 pulak. Maklumlah 3D. Jerit memang tak ingat dunia lah. Hahaha.





Lepas itu sepanjang berator tu adalah sorang mamat hensem ni. Aku bajet mungkin malaysian or singaporean tapi rupanya pilipino dah. Gler smart. Aku dengan couzy aku dah berbisik-bisik dah. And thanx kat dia jugak la yang menyebabkan aku naik CYCLON! Bajet nak naik HUMAN je, sekali tersalah masuk dah. Dah berator lebuh sejam, memang muka aku and adik terkejang tengok CYCLON. 



Nak tak nak redha lah. Bila tengok pic balik muka merah padam. Apa yang kelakar adik boleh jerit MAMA!!!!! Aku pulak dah tak larat nak jerit boleh cakap “AKU TAK NAK MATI SEBAB NAIK ROLLER COASTER!” sengal kan? Wakakka..
Turun-turun kaki dah mengeletar, muka pucat. Auntie aku dah termuntah-muntah.








Then kami teruskan lagi perjuangan dengan berator kat tempat mumia pulak. Couzy kata mummy tak takot, tak ada benda. Sekali naik, ayah, mama, adik and aku. Mula-mula tengoklah mumia membebel. Tetiba speed dah naik, dah langar dinding, boleh jatuh ke belakang pulak. Dah lah kitorang belakang sekali. Memang jantung aku tertanggal habis. Lepas itu boleh jatuh menjunam pulak kan. Aku bimbang kan pawenz aku. Nasib ayah ok, mama dah pening. Aku dengan adik turun once again kaki mengigil. Tobat o tobat. Hahahha...


ok- dah banyak ni. kita sambung Part 3 :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...