About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 8, 2011

TQ FB






Cuba korang dengar lagu ini J




Okie entri kali ini tak ada kena mengena pun dengan lagu di atas. Just nak cakap terima kasih bangat facebook kerana
  1. Berjaya menghubungkan saya dengan kawan sepermainan saya / tadika
  2. Berjaya menghubungkan saya dengan kawan sekolah rendah saya CPR
  3. Berjaya menghubungkan saya dengan kawan sekolah menengah saya SBU
  4. Berjaya menghubungkan saya dengan kawan diploma saya UITM SEGAMAT
  5. Berjaya merapatkan saya dengan kawan bachelor saya UITM SERI ISKANDAR
  6. Berjaya merapatkan saya dengan family saya (kl, johor, singapore, negeri sembilan)


    Even dekat alam realiti kita semua ni tak lah serapat mana, but dengan FB kita still tahu apa yang berlaku dekat kawan-kawan kita ini. J



    So apa pendapat korang?? Okie aku ada 1 info untuk korang, dulu kan ada virus yang mengacau chat dekat fb kan. Yang cakap Hye..bla3333



    Sekarang ini baik korang tengok friend korang..

    Sebab bila aku check balik, ntah bila ntah aku kawan dgn budak ni.. aku pun pelik. Kesimpulannya, kadang-kadang fb ni bengong cuz tetiba mengkawankan kita dengan mana-mana manusia ntah.. ngeee..

    So jomlah kita meremove kembali kwn-kwn itu J



    -tamat entri ini-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...