About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 6, 2012

A’FAMOSA


Yup, 26 May yang lalu bersamaan sabtu, family belah ayah ada wat gathering. Bertempat di A’Famosa Melaka

Hm,, dah lama sebenarnya family Rembau aku tak gather + holiday macam ni.. last dulu pun dekat PD kot if tak silap.

Okay, so jumaat malam aku berjaya sampai KL. Pukul 10 malam sampai, ayah ambil dekat KL Sentral. Then esoknya bangun awal and pack barang semua. Ayah nak ajak breakfast or kita boleh panggil early lunch dekat HULU LANGAT

Tempat makan dekat langat memang syok kot. Kalau korang baca entri aku yang pasal TERATAK IKANBAKAR SERI MURNI mesti korang faham.. hahaha


Tapi kali ini tempat lain. Nama dia,,,. Makanan memang superb. Sampai bajet nak sarapan lempeng dia yang amat popular tu. Tapi oleh kerana dah pukul 12 lebih, lauk tengahari pun dah siap dihidang, jadi apa lagi, terus lunch sekali.

Btw korang percaya tak total makan aku satu family (4 orang). RM108++??? Percaya tak? Hahaha tolonglah percaya ngeee..

Okay ayah order 40 keping lempeng untuk bawa bekalan dekat Melaka nanti. So tolak lah. 1 lempeng RM1.20, total rm48..

So kiranya aku and family makan dalam 60++ je la haha..

Tapi dunt worry, sebab lauk nyer memang superb..
  1. 1.    Udang yang amat besar!!!!
  2. 2.    Kambing yang sedap!!!
  3. 3.    Ikan yang superb!!!
  4. 4.    Sayur yang fresh!!!

Semuanya buat 2 hidang jadi worth it la kan.. hahaha...

Jom tengok pic J





licin fuh fuh




muka kenyang

safly arvd

eh eh rajinnya kukui

inilah syira








;")







And thanz bangat untuk family Rembau aku yang celebrate birthday aku, 18May, adik 14May and PakLang 23 May...
xiexie



-burp alhamdulilah-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...