About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 23, 2011

MEDICAL CHECK UP


Siapa kena buat medical check up?
Mereka-mereka yang akan mengikuti program khidmat negara (PLKN), bakal melanjutkan pengajian dalam mahupun luar negara (DIPLOMA<DEGREE<MASTER<PHD) pekerja baru (depends on tempat kerja)

Bagaimana prosedurnya?
Mula-mula daftar diri, isi borang, ujian air kencing, X-ray, timbang berat badan + tinggi, darah tinggi, check penghilatan (dengan cermin mata/tanpa cermin mata), ujian rabun warna.

Nak buat dekat mana?
Mana-mana hospital kerajaan mahupun swasta yang diiktiraf.

Awak buat kat mana?
Dari saya diploma lagi saya buat dekat HOSPITAL PUSRAWI. Sekarang degree pun saya masih buat dekat sana.

Kenapa?
Sebab dia private hospital, diiktiraf, dan cepat (hanya 2jam sahaja beserta result).

Berapa bayaran?
RM66

Owh, awak sihat tak?
Alhamdullilah saya sihat. J

Ada picture tak? Boleh kongsi?
Boleh, awak tengok lah pic yang sempat saya ambil ini ye..





earing harus dibuka

IM READY 
-end-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...