About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 23, 2011

RESTORAN TARAS TOMYAM


YE saya tahu, dah lama tak mengupdate blog ini. Kenapa ek?
  1. Sibuk menguruskan hal kemasukan ke degree september ini.
  2. Sibuk keluar enjoy habis duit.
  3. Buat partime (hehehe)
  4. Balik sampai rumah pukul 10, mandi lagi, kadang-kadang online sekejap je..
  5. Sibuk beli persiapan raya (bajet tahun ini nak jimat, =_= hampeh!!)
Okie, i'm back. Bahahha J just nak menyeru mereka-mereka yang tinggal di PORT DICKSON agar menjamu selera dan makanlah di RESTORAN TARAS TOMYAM kerana makanan dekat sini sedap and servis pun cepat.

SEKIAN.

Tak percaya? Baiklah aku story sikit k. Masa aku makan dekat situ, aku order
  • Fresh orange
  • Nasi putih
  • Ikan siakap 3 rasa
  • Sayur kailan ikan masin
  • Telur bungkus
  • Sotong goreng tepung
  • Tomyam campur
  • Daging masak merah
  • Sambal belacan.



    menu

    makanan

    karaoke
Semua makanan bersaiz sederhana. Sorang bayar rm17.80 sahaja and amat berpuas hati okie J

Masa itu aku dan 3 lagi kawan aku.





Memang worth it. Trust me..
C

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...