About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 8, 2011

HATI & PERASAAN




Kenapa tajuk entri kali ini, "jiwang" semacam?
No lah, sebab sekarang ini hati aku macam bercelaru + tension + blur +bosan dan macam nak maki pun ada gak. -_-

Sakit hati ke?
Lebih kurang laaa

Siapa buat?
Tak ada sesiapa...

????
Betolll...

Habis macam mana boleh sakit hati?
Ermmm tak ley nak jawab tapi nak cakap satu je,, orang yang bertepuk sebelah tangan memang akan selalu sakit hati..

Eik? Serius?
Seriusla,,, malas nak kecih-kecoh je...

Kenapa tak tepuk dua belah tangan?
Sebab yg sebelah tangan tu tak nak join tepuk sama,,





 

 
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tensionnya,, kalau nak suruh aku wat dear diari ni memang boleh, tapi oleh kerana blog ni public so terpaksa lah aku menahan kelimitan tension aku ni... terpaksa lah tulis kan diari yang sebenar..


Nak nangis nak nangis nak nangis,,
Kenapalah diri ini bodoh sangat.. kenapalah kenapalah...
saya tak nak saya jadi macam ini :'(

 
-xyren janganlah macam ini, ada , means adalah, takde tu takde la-

Entri ini tamat dengan satu kata hikmah yang memang aku selalu gunakan

(biarlah takdir yang menentukan segalanya)
L

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...