About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 10, 2011

JANGAN SAMPAI AKU PANGIL KO ANNOY!



Jangan sampai aku pangil ko annoy!

Ulang lagi, jangan sampai aku panggil ko annyo @ annoying.

Dear kawan,
Perlu ke perangai macam itu?
Perlu ke nak menggedik sampai macam itu?
Perlu ke nak menunjuk sampai macam itu?
Perlu ke nak desperado sampai macam itu?
Kalau kau tak mengaku aku banyak saksi kot.
Kalau kau nak bela diri kau aku banyak bukti kot.
Please respect others property okie..
Plz don be the one who makes trouble
Tolongla..

 
Dear kawan,
Tabahlah kerana ini baru permulaan,
Tabahlah kerana ini akan mematangkan kamu secara tak langsung
Tabahlah kerana ramai lagi yang di luar sana yang menunngumu.
Tabahlah...

 
Dear diri,
Jadikanlah benda ini sebagai pengajaran,
Jadikanlah benda ini sebagai panduan,
Janganlah sesekali buat perangai seperti ini,
Jangan ambil "barang" orang lain..



 
-sekian-

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...