About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 12, 2011

FATIN & ANISA



Setiap kali cuti sem, perkara wajib ialah jumpa budak dua orang ini. hehe. Dia orang adalah kawan sekolah menengah aku. Walaupun tak pernah sama kelas pun dari form1 tapi kitorang rapat. Ku pun tak tau macam mana.


Fatin maybe ye sebab dia kawan aku dari tadika kot. Sampai sekolah rendah, sekolah agama, sekolah menengah and lagipun rumah dia sebaris rumah aku je. Heheh. Anisa? Entah, sekali kenal terus ngam. Ahaks.

Ingat lagi dulu sekolah agama start pukul 2.30. tapi aku keluar rumah pukul 1.30 sebab nak pergi rumah Fatin. Pergi awal bukannya apa, sebab nak menari lagu hindustan dengan dia. Haaha kenangan kenangan.

Setiap petang akan main basikal. Sampai nak main kat jambatan sg. Kerayong sana. Main skate board! (main sambil duduk, tolak satu sama lain) :P. Main roller blade (aku selalu jatuh result kepada luka2). Dan banyak lagi..weee

tempat wajib tuju

muka selepas terserempak dgn my "lovely" john tucker. huh??


anisa & fatin

suka air dia. yummy




my favourite = fantasy christmas


LRT

bye2






2 comments:

  1. awwwww! my lovely john tucker? gila la! hahaha

    ReplyDelete
  2. adoyai haha
    itu bahasa kiasan la cik sira oi
    hahah
    ko ni pun
    huhuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...