About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 17, 2011

Pen Shah Rukh Khan

Hahaa. Lawak pula tertibe entri kali ini guna nama Shah Rukh Khan. Baiklah just nak cakap aku suka amat dekat dia ni. Sumpah. Aku membesar dengan crite dia kot. Tetiba sekarang rasa sedih cuz  dia dah tua. 

:'(

Family Shah Rukh Khan. Aku amat salute lah dengan dia cuz dia xda ura2 nak bercerai dengan isteri dia. Tak macam artis Malaysia ni yang kahwin cerai kahwin cerai. Huh
suci nya muka dia



See! I told u. Walaupun dah 45 tahun, dia ,masih meletop. Hikhik

BY THE WAY, tujuan aku tulis pasal dia ni bukannya apa. Just nak promote pen Shah Rukh Khan, teehee

Diri ini tak tahu lah bahwa Shah Rukh Khan tahu atau tak bahawasanya pic dia telah digunakan.



Boleh didapati di Jaya Jusco :)

-tamat entri ini-






3 comments:

  1. eh bkn stakat jj lahh,,giant pon adeee!! bhahahaha

    ReplyDelete
  2. haha dah market la mksudnye pen shah rukh khan ni
    hahah..
    aniz jd follower aku au,,:P

    ReplyDelete
  3. ok xren,,hahaha,,jd flwr ok? jom,,bhAHA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...