About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 11, 2011

NEW MEMBER


Tengah membelek-belek pic dalam lappy ini, tetiba terpandang 1 gambar. Yup! My uncle and auntie baby girl. Nama penuh aku x sure tapi Dania lah aku panggil dia. Tehee J

Gambar ini ketika dia berumur 2-3 minggu. Tembam kan? Sumpah pipi dia amat tak boleh belah.
So saksikanlah ye kawan-kawan.



p/s= diri ini menginginkan anak yang comey jugak! weee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...