About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 15, 2011

PEARL DI TESCO, JB


Aku tak suka pearl. Sedapkan?? First time aku makan dekat busten Segamat. JUJUR aku cakap. Ice blended coklat or vanila wif pearl. Yummy!







Then, dekat cool blog. Orea coklat pearl. Dan kini, aku mahu promote taufufa pearl dgn pelbagai pilihan such as manggo, kosong, watermelon, honeydew, bla3.
  • Harga murah
  • Banyak pilihan
  • Banyak pearl
  • Dan yang penting sedap!!

manggo pearl

"kosong pearl"

so, kesimpulannya jom pakat ramai2 kita pergi sini ye..
weeee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...