About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 22, 2011

THANKS COUZY!!


Yeah, akhirnya diri ini dapat juga jumpa sayangan aku. 
Yeah betul, baca entri ini. budak kecil ini sekarang dah 4 tahun, tapi pelat-pelat dia still ada. Bahahah J



Bila budak ini dengan aku, ada je dia nak membebel

"Yin ni, macam budak kecik lah".

"Mana ada! Baby lah macam budak kecik!"

"Baby dah besarlah, yin tu yang budak kecik!"

Haha, comel lah budak seorang ini, harap bila dia dah besar, dia tak lupa aku. Sob sob L (emo sekejap)



Dan couzy aku lagi seorang ini sekarang dah masuk 25 tahun. Sesiapa yang berminat boleh hubungi diri ini ok. 012-780****.



Sure dia mengamuk bila baca entri ini. hahah CHILL okie. :P

Btw, diri ini dan adik, ingin mengucapkan tima kasih bangat2 cuz telah menghadiahkan benda ini.

H
H
H
H
H
H


Dah habis dah aku dengan Min makan. Hehe, nanti beli lagi K J. Gaji 20% masuk akaun aku seperti yang telah kau janjikan. Haha.


-end-


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...