About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 19, 2011

AKU MENGIDAM


Sebelum meneruskan pengajian dalam ijazah sarjana muda perakaunan..ceh ceh ceh, aku telah berjaya penuhkan segala yang aku idamkan..
  • Secret resipi's
  • J&Co
  • Choc Lounge
  • Subway
  • Macaroon


















Semuanya setel. Heheh. Tapi di kala ini, aku kini berada di atas katil rumah sewa aku, dan aku masih terbayangkan kerangupan cookies subway, keenakan waffle choc lounge, kecheesan mona pisa J&Co, kesedapan oreo cheese dan indulgence cake.

Macaroon???

Teeeeet aku tak berapa minat sangat benda ini sebab dia manis. Adik aku kata makan macaroon ini "first and the last" untuk dia. Aku pulak kalau nak makan boleh tapi jang makan sekali banyak. Makan satu persatu. Baru lah tak mual. Hohoh. J
Mana nak beli???

Mula-mula aku pun blur. Harrods lah tempat dituju. Bertempat di KLCC. Pertama kali, aku teman kawan aku Haseena. Ke 2 aku yang beli. Tapikan mahal lah sana. 6 biji=RM24++

Aigooo

Then aku dapati ada satu tempat murah. Dekat VIVA. 8 biji=RM10 SAHAJA!! Cuma lagi kecik dan manis and lagi tak sedap..
Hm,,sekarang baru aku percaya mahal sesuatu benda itu=sedap and makin berpuas hatilah resultnya.

-sekian terima kasih-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...