About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 21, 2011

KOMPOSER MALAYSIA DAH TIADA IDEA??


Selepas berhari-hari tak update blog, akhirnya Atiq memberi idea. Walaupun benda ini dah lama tapi saja je nak update jugak. Tehee.

Lagu Malaysian Boy memang gegiler aku minat kot.
Ingat lagi kalau lagu tu dah memang aku gila mati minat mesti aku akan post dekat fb atau twitter aku. Bahahha J
Aku suka sebab ada pelbagai bahasa dan secara tak langsung menunjukan yang rakyat Malaysia ni sentiasa bersatu.. ececece

Tapi akhirnya kawan aku menyedarkan aku

A: "tak yah lah ko nak bangga sangat, lagu tu 110%ciplak kot..
B: ":'("
ini lah yang patut kita salute sebenarnya.. :)


-tamat dengan perasaan yang sedih-


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...