About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 9, 2011

KAKAK SEPUPU




Biarpun lambat, aku nak juga buat entri ini. Kakak Shahi, terima kasih ye bagi coklat. J

Harapan aku: Bila dapat gaji jangan lupa aku okie,, jom jalan-jalan dengan kereta MAZDA kau. Lagi 3 tahun aku lantik kau jadi penjamin@gurantor aku k,, nak beli rumah, nak beli kereta, bahahha.

Apa-apa pun, selamat bekerja and semoga bertemu "orang" yang sesuai disamping carikan aku jugak. J

-bye bye-

p/s: support aku tengok 2pm november ni PLEASE>> L

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...