About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 9, 2011

AlMaRi StUdEnT ???


Ceritanya bermula begini..pada pagi Sabtu yang indah, aku telah mengikut Ayah Joe & Ibu (uncle&auntie) ke Shah Alam untuk mengambil cousin aku yang kini telah tamat pengajiannya. (master).
So, aku and adik menuju ke UITM puncak perdana. Ngehee..
Sampai sahaja sana, kami menolong kazen aku mengangkat barang dan akhirnya diri ini ternampak sesuatu..

Kazen: "wei Yin, ko nak tengok bilik aku tak? Masuklah tengok".
Aku: "ok wah, bersepahnya..aik! ni almari ko ke?"
Kazen: "ah ah..hahah kau jangan gelak wei, maklumlah setahun setngah guna..ngeee"
Aku: ni kau tak nak angkut JB ke? Hehehe (perli2)

Hahah amat kelakar apabila kita duduk rumah sewa kan? Kena beli almari zip tu, tapi aku tak sangka almari dia boleh jadi macam ini. hakhak.
contoh almari zip

Aku: "Nak tangkap pic almari kau boleh x? Boleh aku buat blog."
Kazen: "hahaha siot kau. Tangkaplah tapi jangan sebut nama aku k".
Aku: Baik bos..



Adik aku mengelar almari itu "almari semalu".
-tamat entri ini-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...