About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 14, 2011

TAK PLAN=TAK TERNIAT


Pada suatu hari yang indah, aku tetiba mengidam sesuatu. Ye betul, tapi ia bukan bermaksud bahawa diri ini "mengandung". Lol. Gila betul ayat ini. mengundang kontroversi. Ceh.

muka cina ni excited.hahah

Aku mengidam TAKAO TAO. Jadi nak dapatkannya, paling dekat kat JJ lah. Aku pun mengajak teman aku, FATIN menemani aku. Tengah sibuk2 window shopping, mata ini tidak pakai contact lens so maknanya rabunlah. Tetiba ternampak AIDA and HAMIZAH. Haha, kitorang sume macam

Aku: "eh korang buat apa kat sini?"
Diowang: "eh XYREN, buat apa kat sini?"

Hahah kelakarkan, then ikut lepak dengan dorang. Pergi rumah AZZA kejap. Huhu tengah bercat(nak raya lah katakan). Lepak Tesco Ampang. Makan dekat Santai. 





Bila balik rumah hati ini rasa tak sedap. Aku pun pelik.
/
/
/
/
/
/
/
/
Rupanya aku tak dapat benda yang aku mengidam itu. Tujuan utama aku keluar terus aku lupakan setekah berjumpa kawan-kawan lama. ngehee. Itulah penangan sahabat dalam diri kita. ceh wah!!
-tamat entri ini-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...