About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 6, 2011

BeRuLaNg LaGi


Berulang lagi. Meaning, benda ini akan sentiasa berulang. Bila aku cek2 balik pic..aku sedar yang ianya berulang lagi.

A: adoyai xyran, straight to the point please..
XYREN: baiklah begini ceritanya

Dulu masa part 2 & part 3, bila senior aku nak pergi dah, kitorang mesti sedih2, ambik pic sama2, rasa macam waaa bestnya ada senior. Then, aku realise yang aku ni bukan senior yang baik. Yelah, macam buat hal sendiri je aku. Tapi rupanya tidak!! Aku senior yang baik juga. Entahlah, aku pun tak tahu nak cakap macam mana. Tapi senior and junior aku kenal aku macam mana. Teheee. Thanx kepada mereka yang sudi bersama saya ketika hari siang mahupun malam di UITM. J

senior sayanganku :) PART2





kerajinan aku PART3




pintu bilik PART2

thnx kaki aku kerana berjaya mengambil pic ini :)

kalau nak diikutkan, dekat 400 keping pic aku dengan senior aku, jadi aku masukkan yang mana penting jelah ye...tehee..

SENIOR selesai, now dengan junior pula.. aku amat terharu bila junior aku si Fatin Sandy "nangis" masa bersalam dengan aku..hm, xpe nanti akak akan turun Segamat lawat kamu semua ye,,hehe
jangan-jangan aku degree kat SEGAMAT. ADOYAI!!!

harus dicencoredkan cuz budak kck 2 org ni kang marah akaknya mskn pic dowg x bertudung (maap ye :))








bye2
KENANGAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...