About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 23, 2011

CHAN


Kenapa tajuk entri aku kali ini Chan?? Kenapa yek..

Okie, pada suatu hari aku disuruh mama untuk mengemas barang-barang lama aku. Yep. Buku sekolah aku ada lagi and masih cantik. Gila betul, dah 4 tahun aku tinggalkan alam sekolah, tapi buku-buku sekolah dari form 1 ada lagi. Apa lagi, kayalah orang paper lama aku jual kat dorang. Hahaha. J

Tetiba aku terjumpa benda ini. satu kotak yang berbalut riben dan dalamnya banyak khazanah Convent aku. Aku rindu Convent seriously L.

Chan (right)
Chan (yg tinggi sekali :P)
Akhirnya aku baru teringat, kotak ini aku dapat masa pertukaran hadiah masa darjah 6. Thnx bangat ye my fwen Chan Chui Yeng J.

U mesti terperanjatkan cuz I masih simpan u punya kotak ini. heheh..
u ingat lagi tak???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...