About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 15, 2011

FATIN SANDY




Memula jumpa dia dalam bilik Z111D. Aku tengah angkat barang masuk bilik. Then, budak kecik sorang ini cakap

Fatin:    "Eh, akak".

Aku macam eh. Dalam hati aku "macam mana budak ini boleh kenal aku??". Rupa2nya dulu budak ini masuk citrawarna. Hahaha.

Aku ni dah lah malu2. Maklumlah roomate aku semua junior. Ngeee J tapi budak sorang ini pandai betul ambil hati aku. Ingat lagi budak kecik ni buatkan aku air. Air MILO. Haha siap hidang depan aku lagi. Aku masa tu memang dah malu sesangat. Hahaha. Lepas itu kalau ada apa-apa je mesti dia pelawa aku, ajak aku. Budak kecik ini juga suka buat lawak. Tapi aku sendiri tak sedar bila aku mula rapat dengan adik-adik junior aku. Huhuhu. Mungkin sebab dowang ramai, suka buat lawak, gelak2. Then, kadang-kadang aku sendiri tergelak tengok keletah dowang. Hahaha.

Post kali ini khas aku ingin mengucapkan terima kasih banyak-banyak kepada adik aku FATIN SANDY. Akak nak ucapkan thanks bangat ye Fatin cuz buat 1 entri yang special untuk akak. Serious bila akak baca, akak sedih and amat terharu. Waaa sengal betul kamu ni yek!!

Thanx sekali lagi ye budak kecik. Akak dengar Shah Alam dah tak ambik intake degree. Macam ke Segamat lagi sekali je akak rasa akak tercampak. Huhu papehal nanti roger okies. Akak sentiasa berada di sisi kamu okie budak kecik J

-tamat entri ini-

2 comments:

  1. Kak, sayang giler giler babi kat akak ok.. hahaha..segamat lg ke degree nnt ? Haha, illegal je kt bilik kite ok . ape ade hal :D ape ape roger je k.. muahhh..muahhh..

    ReplyDelete
  2. haha illegal eh..
    tu la psl...sgmat lg pnt la akak mcm ni..
    akak pun syg kamu jgk!!
    tc okie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...