About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 5, 2011

TQ MIRA


Entri kali ini untuk kawan aku, khas aku watkan. Hehe, saja je nak gedik sekejap.
Ini adalah kerana dia telah mengajar aku something yang aku baru tahu tadi..ajar apa? RAHSIA OKIE J



Thanx bangat kawan!!! Anywaz, mari aku kenalkan sape mira ni. Hihih korang boleh add dia kat blog dia =http://amirah-syafiqah.blogspot.com aku kenal dia dari PART1 diploma cuz kitorang satu wing (FC6). Walaupun berlainan kos, aku akaun dia banking, tapi semangat FC6 amat utuh + hebat lah.. wow (ayat sastera)

anyz, MIRA, balqis and me

FOKUZ FOKUZ

comey!! hikhik
 okie tamat entri ini

4 comments:

  1. malunyerr sayeeee!!!
    hahahha..
    cop cop,
    gambar mane yang kau tulis fokuz fokuz tue?
    asal aku x penah taw ada gambar tue?
    hahahaha...

    ReplyDelete
  2. gambar masa part 2..kita makan kat kedai blkang giant..
    naik kte azrey..then kte tu rosak..
    aku ko sara atiq and fana
    ingt x?

    ReplyDelete
  3. aku penah kuar dengan sara and fana??
    hahhaa..
    sumpah tak ingat !
    hahaha.. :P

    ReplyDelete
  4. ala, ada ko kna ingt..
    ingt x mgrib2 kte azrey rosk..then ku dgn atq tolak..ingt x..waaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...