About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 21, 2010

KL JEM + ITIK /AYAM GANTUNG + ORANG-ORANGAN


Mesti korang pening kan bila tengok tajuk entri aku ni.
Ala-ala short note pun ada gak ni. Hm,

Aku ingin menceritakan bahawa tinggal di tengah kota ni best tetapi yang tak bestnya ialah masalah JEM. (bukan jem sapu roti ye) ke mana-mana korang pergi pun memang akan tempuh jem. Mana taknya satu rumah kadang-kadang 3 4 biji kereta. Kalau anak 8 campur ibu bapa. Hah! Jadi 10 biji kereta lah tu.. ISH ISH ISH. Lepas itu dekat jalan tengok kiri kanan rupanya family sendiri. CEH! ITU AMAT X BOLEH BLAH WEI!


 
Semasa diri ini dengan tabah merempuh jem (bajet aku yang bawa -_- aku sebenarnya takot walaupun dah ada lesen..HAISH) aku pun mengambil gambar-gambar sekeliling aku.







Sebelum gambar ini muncul, ia merupakan sebuah restoran Cina yang gah, yang ramai orang, terletak di dlm bangunan BB berdepan dengan LOW YAT. Dan seterusnya aku berjaya mengambil gambar yang bakal membuatkan kedai ini bankrup sekelip mata.. WUAHAHA.. gambar ayam atau pun itik di gantung dekat bahagian luar kedai yang berdekatan dengan tong sampah. SUMPAH JIJIK!!


Pengajaranya= jangan makan di sini ye kawan-kawan.

Dan aku baru tersedar yang dekat Malaysia pun ada orang ni. (serius tak tau nak panggil apa) tapi cool juga ye becuz boleh ambik pic dengan dia dan hanya bayar RM3 sahaja. BIJAK BIJAK.

nampak tak laki baju merah tu..hahhayang pakai topi tuu.


sewiously lupa benda ni dipanggil apa. huh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...