About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 30, 2010

PMR CELEBRATION

Ye, fine aku tahu dah lama x menulis di sini. HUHU..

PMR aku hanya dapat 6A2B 
B adalah untuk BM dan AGAMA
ini jelas menunjukkan lemahnya 2 subjek ini
-_-
bajet

Itu kisah 5 tahun dahulu okie
Harap jangan salah faham

2010 adik aku pula PMR
=apa yang peliknya ialah, dia seorang yang kejang 
=seorang yang malas
=asyik terbaring

keputusannya lebih OK dari aku
7A 1B
B untuk SEJARAH
-'-

pawenz aku pun pelik, "kenapa anak-anak mereka dapat B untuk subjek yang tak boleh dimaafkan"
FUH FUH

-lupakan semua itu, apa yang penting bila adik aku balik je rumah dengan kegembiraan yang membuak, aku terus call DOMINO's untuk meraikan + melantak bersama adik aku.-

NYAM NYAM
cheese + banana +kaya

tinggal 2 je?



apa yang kelakar ialah=


kitorang order 3 pizza. 2 regilar and 1 regular banana
meaning= 18 keping pizza
6x3=18

dan kitorang hanya tinggalkan untuk mama & ayah =5 keping sahaja..
okie
aku
no
komen

-tamat entri ini-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...