About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 26, 2010

PENCAPAIAN DUDUK RUMAH


Juz nak terangkan apa pencaapaian aku untuk cuti semester kali ini. meaning apa yang aku dah buat bila duduk rumah? Haish, asyik keluar + beli barang yang tak sepatutnya + karok + makan + shopping + lepak dengan member + pergi saloon + bercuty (melaka-pahang-jb-kl) + balik kg
=itu sahaja! Ceh.
tersusun sudah

sampah2

harus dibasuh

Baiklah, pada minggu yang lalu lalu, yakni sebelum ku pergi jb untuk hampir 2 minggu, aku telah pun berjaya membuang semua buku barang U yang tidak berguna. Buku-buku sekolah juga telah ku setelkan. Buku yang hendak dijual telah diasingkan. Beg2 segala pakai telah ku basuh
Dan
Yang tak boleh belah, aku telah membuat bilik aku macam tadika.
Aktiviti menampal sticker di dinding telah berlaku dan takpelah, sticker itu boleh dibuka. Yeah! (bm aku yang makin merosot) J



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...