About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 1, 2010

AVON


OH CRAP! 
Mama suruh aku tidur awal hari ini. so, tak bolehlah aku tidur pukul 4 pagi. Ini semua disebabkan AVON. YES BETUL aku ulangi A-V-O-N. 

Esok, hari selasa aku akan menolong mama buat sale avon. Bertempat di Cyberjaya. (kawan-kawan janganlah jumpa aku di sana yek!). dan semestinya berbayar ok (kalau x memang aku x nak lah.:P)

Jadi aku kemudiannya terfikir, alang-alang aku ada blog, why not aku promote barangan mama dekat sini. Mungkin ada kawan-kawan yang berminat. Haaa cool punya idea aku. (nak ice blog L)

Jadi kawan-kawan, marilah menyokong aku dan mama aku menjual AVON. Avon barang dia amat murah ok. Sesuai untuk semua orang. Customer mama tergolong daripada datuk datin, orang yang kerja klcc, yang kerja bank, yang kerja dekat pam minyak, cleaner, eventhough bangla dekat pam minyak rumah aku ini pun beli Avon dari mama. (minyak wangi untuk isterinya >so sweet<) jadi jelas di sini setiap tempat yang aku pergi mesti ada kenalan mama. Huh amat bahaya! Haha
For my next entry, aku akan pamerkan produk-produk yang anda boleh pilih dan seterusnya beli.


BYE! (with J face)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...