About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 2, 2010

PRODUK 1




Yezza, seperti yang dijanjikan dekat entri sebelum ini, buat entri kali ini, aku akan mempromposikan produk AVON dan "produk lain yang aku pakai". Huhhu. Dari atas ke bawah, apa kata kita mula dengan rambut,,eh chop chop rambut punya entri aku dah buat. Apa produk yang aku guna untuk rambut aku dah buat. Jadi untuk kali ini aku akan menceritakan PRODUK RAMBUT AVON!

SYAMPOO
Seriously aku tak pernah guna syampoo AVON. Jadi aku tak tahu sebenarnya untuk cakap apa. Hm, zZZ yes! Dah ada idea. Baiklah, campaign 23 avon baru-baru ini ada melancarkan syampoo baru. Boleh dikatakan murah+bagus dan menarik perhatian aku juga. Iainya terdiri daripada black shine, energizing, hair fall, anti dandruff dengan moisturizing. Apa yang aku ingin katakan di sini ialah harganya amat murah RM7.90 sahaja 200ml. Oklah tuu J

inilah syampoo terbaru keluaran AVON> terbalik pula gambarnya..:P

  pengalaman aku mengatakan syampoo terbaik bagi diri ini ialah baby johnson's, dove dan herbal essences. (belum berani mencuba syampoo lain lagi :P)
So, kepada mereka-mereka yang berminat, boleh roger aku okie. Terjamin 100% selamat dan halal.
bye

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...