About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 7, 2010

MELAKA


Walaupun sudah lebih seminggu, aku nak juga cerita pasal Melaka. Saja isi masa lapang. Sukahati aku lah. Uwek :P
inilah masjid terapung kat Melaka, Cantikkan??

pembinaan yang belum selesai (sekitar masjid terapung)

ayah yang semangat menuju ke Taming Sari..huhuh



ramainya orang..


Kali ini aku tak akan membebel lagi, juz nak cakap akhirnya aku naik juga Menara Taming Sari. Hehe tak adalah best sangay sebenarnya. J hanya RM20 per person tapi disebabkan warganegara jadi RM10 sahaja.

yeah jelas minyak di muka kelihatan :P

otw ke cruise


Lepas itu aku and family pergi naik cruise. Cruise juga mengenakan bayaran RM10 per person. J
Aku berjanji ada masa lagi aku nak pergi Melaka Wonderland, naik Itik Tour dan lain-lain lagi.



dan akhirnya, cenderahati dari Melaka :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...