About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 5, 2010

PALM SPRING, PD


HALLO!




Pada hari jumaat yang lalu, 26 November 2010 ( xsilap aku), ayah aku telah mengajak kami sekeluarga ke PD. Sememangnya aku dah amat bosan dengan PD. Seriously! Dah lah pantai kotor gila. Last aku mandi air laut PD tu masa aku umur dalam 13 14 tahun. Percaya tak? Yela kotor kot, dah lah keruh ada sisa petroleum, ada pampers, berbau. Euw! :P







Opsi terpesong lagi. Huhu aku nak bagi tahu di sini bahawa ayah aku sebagai ketua yang amat dedikasi telah menyediakan satu kertas kerja bla3 bla bla dan akhirnya jadilah "HARI KELUARGA" di PALM SPRING PD (berhadapan dengan TIARA BEACH RESORT). 
inilah dia...tadaaa

Hari jumaat delepas sembahyang jumaat terus bertolak ke sana. Perjalanan hanya mengambil masa sejam sahaja berikutan PD amatlah dekat sebenarnya + guna highways PD. Sampai je PD aku perhatikan something yang amat luar biasa, PD tak ramai orang. Hahaha nak gelak pun ada sebenarnya. Huhuh.
jgn gelak jgn gelak


kepanasan PD


boleh buat cerita hantu view dia :P

Sampai ke Hotel terus check in disamping ayah aku menguruskan bilik bagi peserta hari keluarga esoknya. Kiranya family aku saja-saja ambil 1 malam extra. Then, kitorang pun pergi makan ikan bakar semua. Kedai yang kami pergi itu amat tak sedap. Serious. -_-.

gambar berikutnya adalah suasana ketika kami di PD




 bilik mama dan ayah 

perlu ke?

bilik aku dan adik


 xyren & sharmine 

Aktiviti untuk hari keluarga bermula pada sabtu tengahari;

  1. Dimulakan dengan sukaneka. Hahah kesian adik aku asyik kena kacau je dengan kawan ayah aku. J
  2. Ayah group 1, aku group 2, sharmine group 3 dan mama group 4.
  3. Group ayah setiap kali game mesti no.1
  4. Group aku pula setiap game LAST. Haish
  5. Dekat PD aku jadi tukang bawa kereta. Tapi parking fail!(kesian parez aku asyik kena keluar untuk betulkan kereta)
  6. Tapi perasaan takot membawa kereta di KL masih ada. (x suka moto dan kereta yang macam nak langgar aku.. L
  7. Ada GO KART dan amat cool K. Hanya RM30 sahaja.
  8. Ayah main paintball (semangat)








    acara suami isteri

    baling belon air :) 

    cabutan bertuah!

    gemuk aku wei!

    THE END
    Hari ahad akhirnya berakhir FAMILY DAY ini. tengah makan tengah hari disamping menunggu ibu & ayah Joe serta Shahi tiba. Afiq x ada cuz dia dah masuk UNISEL dah. Dan kami 2 keluarga bercadang untuk melepak + melencong ke Melaka.
    HOORAY!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...