About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 30, 2010

TEPUNG/TELUR untuk KAWAN


Qasha budak SETAN! Mesti pernah dengar ayat ni kan. Tapi kalau Xyren budak Satan. Huish, of course tak pernah,,hahaha. Aku sayang Senior aku. Sebab- aku x pernah ada kakak before ni. Aku sayang kawan aku. Sebab-dia orang selalu kat samping aku. Huhu. Tapi aku lagi suka kenakan mereka. Puas betul rasanya. Best best best tak terkata.

Bila birthday dia orang, kepala angin kepala setan kepala tanduk= akulah orangnya. Sesapa yang menyambut besday di UITM pasti akan aku kenakan.

Birthday Atiq, part 2 aku and the gang simbah dia dengan tepung. Ada videonya tapi xdapat aku pamerkan di sini kerana ingin menghormati hak privasi memasing. Yang bestnya, Atiq makan or minum air campuran yang Kak Piah buat, aku pecahkan mangkuk, aku jatuh terlentang, Melor dilumur tepung tepung. YES> BERHASIL DAN BERJAYA.
hasilnya

bdy girl kena sapu wing

jgn sedy k!

bukti DNA

gambar hiasan

gambar hiasan

Birthday kak AZ, part3. Kak Az juga dilumur tepung sampai termuntah-muntah..hahah, kesian pun ada dekat dia.




peace

hanto!!


uwek uwek

hasilnya==

Ramai lagi kawan aku yang telah menjadi mangsa. Melor, Cra, Vee. Huhu I LIKE! 
(pic mereka tiada pula dalam koleksi aku L)
Pape pun benda-benda beginilah yang akan kita rindu nanti.
Tamat entri buat kali ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...