About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 21, 2011

AKU MAY


Family aku ada 1 tradisi, bila benda ini berlaku kitorang akan gather ramai-ramai and sambut benda ini. A kalau tak pun, hm akan sambut jugalah walaupun kecil2an. Haha.

 
Aku dua beradik. Aku 18 mei, adik aku 14 mei. Kami beza 4 hari sahaja. Haha dan ini memang menjimatkan pawenz kami untuk celebrate besday kami. Dengan kata lain birthday aku dengan adik aku parents aku "combinedkan" terus. :P

 

1990-2010= pelbagai kenangan, hadiah, sambutan yang akan aku ceritakan berdasarkan gambar-gambar ini. H




















B

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...