About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 27, 2011

BV TO MID


Seriously, diri ini tak tahu nak letak tajuk for enti kali ini. J

A:    "Jom lepak".
B:    :"Where?".
A:    "I don't know but perhaps bukan dekat golden triangle".
B:    "Ok jom".

Dekat KL ni lama-lama aku boleh kata bosan kot. Tak tahu nak lepak mana. Asyik tempat yang sama aje, tak berkembang kot otak ni. Okie jom try something differ.

Lepaking this time adalah untuk celebrate my fwen bdy. A.I.D.A. dialah kiranya kawan aku yang paling lama juga lah. Hahah. Dari CPR, SBU and now. Eventhough tak sama U but still contact sebab ikatan yang "kuat" dari adik-adik (yang juga membantu).

Kalau ada nak wat reunion ke ape ke, aku akan contact AIDA. Yelah, kononya antara orang kuat aku lah. Bahahah.

Ok pada hari Rabu yang indah, tepat pukul 1, Wany and Aida dah dekat depan rumah aku. Kitorang then menuju ke BV since Jillian dah tunggu kat sana. And for the first time aku makan kat sini. NIRVANA. Kalau korang nak makan alas daun pisang, meh sini aku bawak. Style kot cara dia hidang makanan. Macam syok je aku tengok, heheh. Kitorang order SOTONG goreng, AYAM sambal and AYAM goreng. Total nya i'm not sure tapi kitowang bayar RM18 per person which is berbaloi kot. Air pun order air jus buah. And makanan tu korang boleh letak banyak mana, maksud aku bila orang tu hidang, dia akan tanya "nasi nak lagi", "kuah nak lagi". Hahaha. Heaven J


kedai dia selalu full ok!


jillian & wany

aida & xyren








Lepas je makan, then ME and WANY ikut pergi beli charger blackberry for AIDA and JILLIAN tukar keypad.




Akhirnya menuju ke MID. Alang-alang dah dekat and terus ke wayang. Yang kira available time tu cerita SUPER 8. Layan je lah. Cerita dia comey la cuna monster dia tak ganas. kahkahkahk






Sementara menunggu 45 minit before wayang start, aku and Wany decided(selepas berbisik-bisik berdua) pergi ke SECRET. Hehe , hpy bdy AIDA






taken by WANY haha 

Ok. That's enough for today. Yang kelakarnya masa balik boleh terlajak sampai nak masuk lebuh raya KL-SEREMBAN. Hehe apa-apa pun enjoy J

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...