About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 17, 2011

FAZURA VS ROZITA CHE WAN


Sape cantik? Sape hot? Sape jelita? Sape ayu?

Yang muda akan sokong FaZura dan yang tua akan sokong Rozita Che Wan.

Dua-dua cantik. Sewiously. Tapi aku 90% sokong FAZURA. Dia cantik, pandai, speaking, kaya. Hehe. Seimbanglah dia. Hot, Gorgeous. Itulah FAZURA. Aku mula kenal dia bila tengok GOL&GINCU. Cerita ini betul-betul naikkan dia.

Btw, Fazura make up dia natural je. Tu yang buatkan aku lagi suka dia. Hihihi.

Rozita che wan. Sekarang dia dengan Shahir. Gila betul Shahir tuu. Aku mula kenal dia dalam cerita urm..aku dah lupa,, dalam cerita SEPI kot. Walaupun Janda, dia tetap jelita.

Tapi, make up dia tebal sangat lah. Tak percaya, tengoklah.
H
H
H
H
H
H
H
H
H
H


Okie, tapi yang kelakarnya si Fazura ni, tinggi mak aku je. Maksudnya lebih pendek dari akulah. Hehehe.
-trimas-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...