About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, June 5, 2011

JOM MAKAN DI ICE ROOM


Baiklah kawan-kawanku sekalian. Untuk entri kali ini aku ingin mengajak kawan-kawan semua makan di ICE ROOM. Ye betul. C aku berikan kepada
ICE ROOM dan terus aku berjaya melupakan 100 YEN Segamat. Hahaha.

kota damansara (makan-makan wif family & auntie uncle)
sedangkan depan rumah sendiri ada ice room (shamelin) hahah


western, chinese, and local cuisine
Baiklah, dah nama pun "ice" kan, menu utama di sini tentulah berdasarkan ice. Tengok pic ini. dah tentu aku promote durian dekat korang. J . the prices for each only RM8.90 each.

& ini pic yang lain-lain



Ok, and jangan lupa durian goreng yeah! YUMMY! RM5.50 each.

And tidak lupa juga, dekat sini pun ada western food okie. Cuba tengok...harga dia biasa-biasa bagi aku. Taklah semahal Tony Roma's. LOL.
K


-tamat entri ini-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...