About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, June 4, 2011

THANKS MAMA!


Sempena diri ini telah menjadi seorang remaja atau pun gadis yang berusia 21 tahun. (BM lemah :P). Mama telah bercadang untuk mengubah bilik aku kepada sesuatu yang baru. Wooo.


  1. Cat bilik yang daripada colour coklat cair @ oren cair telah ditukar kepada colour purple
  2. Almari aku telah dibuang serta merta L
  3. Rak buku aku juga turut dibuang L
Bagaimanapun, ehem ehem, aku telah mendapat sesuatu yang amat WOW!
Reaksi pertama aku apabila sampai ke rumah (dari Segamat), aku terus berlari ke bilik dan berasa kagum+sedih+terharu. Apa yang aku tak percaya ialah pada malam itu juga, diri ini yang amat ego egois telah berjumpa mama dan cakap terima kasih and terus memeluk dan mencium mama. Thanks mama!! J


Sejak itu, baju-baju aku telah aku susun dan lipat dengan kemas. Tak macam dulu, aku main baling je baju dalam almari. (alamak terkantoi salah satu tabiat buruk aku). Ngee.


Kejap ye, nak cari pic bilik lama, ada tak...urmm
|
|
|
|
|
|

almari buku di belakang..

almari di belakang..(plz fokuz kat almari . tq)

kaler dinding

Yeah ini lah sedikit sebanyak pic lama bilik aku.
Dan yang terbaru J
*
*
*
*
*
*
*

haha aku masuk 1 pic je dulu k..haha almari ini lebar dia ialah tinggi aku.

ONCE AGAIN THANKS MAMA!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...