About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 23, 2010

BAJUKU KINI ADA MUKA


YEAH! Pada hari selasa yang dingin ini, hujan yang merintik di luar, dari tengah hari sampai ke petang, tengah bosan-bosan ini, aku bercadang untuk memberi baju aku muka. Sementara maid tengah membuat kerja, maka aku pun mengambil inisiatif untuk membuat kerja juga. Huhu, bukannya apa, at least adalah juga pekerjaan di rumah ini aku buat. Kalau tidak makan, tidur, tnegok tv, tengok movie, on9. Itu sahajalah kerja aku.
Ini adalah pic baju aku yang x ada muka. Bosan kan. Tengok pun x ada perasaan. Lagipun nanti mesti susah untuk ambil baju. Dan itu merupakan faktor utama kenapa almari baju aku berterabur.

Dan ini pula pic baju aku yang dah bermuka. Comel + cantik +kemas. Huhuh. Senang dan mudah diambil dan matching. Wuahaha

 
Ops, terasa letih pula membuat kerja. (bongok ko hanya melipat balik lah baju ko..x sampai seribu helai pun..huh!)

InI INFO KEPADA ANDA= SAYA DI RUMAH DAN DI MANA-MANA TIDAK MEMANGGIL ALMARI SEBAGAI ALMARI ATAUPUN WARDROBE TETAPI SAYA MEMANGGILnya SEBAGAI GOBOK..

GOBOK ATAU GEROBOK BERMAKSUD ALMARI DAN SELALUNYA DIGUNAKAN OLEH ORANG JOHOR.

PERKATAAN LAIN SEPERTI=

  • GEBAR = CADAR
  • GOBOK = ALMARI
  • DAN LAIN-LAIN (LUPA PULA) -_-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...