About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

Sayangan Rambutku..


Telah menggunakan dari 2008 yakni semasa first time produk ini diperkenalkan. Aku guna colour biru=untuk rambut kering. Hanya RM16.90.
Dove setiaku gunakan dari aku darjah 6 lagi. 2002-2008





zaman kanak-kanak 
saya pernah guna ni tapi sebenarnya saya tersalah beli(sepatotnya saya kena beli kaler pink x silap) -_-
Rambut idaman semua. Tipulah kalau x nak!
Wavy yang cantik.(sure baru lepas pergi salon)
Baru lepas perm.(memula cantik tapi tengok hasilnya selepas sebulan) :P
JAGALAH RAMBUT ANDA SEBELUM TERLAMBAT!!
EUW..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...