About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 24, 2010

HARRY POTTER


YES! Akhirnya aku dan adik aku berjaya tengok harry potter ke-7. Sesungguhnya aku adalah peminat harry potter no.1. huhuhhu. Setiap bukunya aku sudah habis baca dan filemnya setia aku ikuti. Sebenarnya aku x dapat bayangkan apabila hidup ini tidak akan dihiasi dengan harry potter lagi. Hm,,

Hp 7 kali ini aku puji jalan cerita dia dan salute kepada pengarah. Ini adalah hampir 80% babak ada ditonjolkan dalam filem dan tidak seperti hp yang lepas-lepas di mana banyak babak tidak ditonjolkan dan bercampur tokot tambak @ cerita pedol. Huhuh walaupun kali ini agak lama tapi tidak mengapa kerana itu membuatkan aku setia untuk tunggu hp part2 pula. Hohoho. Memula cerita aku dah sedih bila Hermione hilangkan ingatan parenz dia. George telinga berlubang. Hedwig mati. Mad-eye mati dan Dobby mati.
Tak sabar nak tunggu part2 di mana babak yang menyayat hati akan muncul= Lupin & Tonks mati (anak mereka Harry yang akan jaga :D) fred yang handsome mati L. Collin crever mati (junior lelaki yang minat Harry masa hp2) dan banka lagi watak yang akan mati(lupa pula). Paling utama aku ingin tengok Snape mati. Mesti sedih cuz dia sebenarnya amt baik. Totally 100%. Fuh..cant wait!!

DENGAN AYAH LUNA
-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...