About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 26, 2010

MAK TOK!


Khamis, 25 November merupakan hari jadi nenek aku (mama punya mak) yang ke 68tahun. Justeru itu aku ingin mengucapkan heppy bdy "mak tok" (nenek). Semoga panjang umur murah rezeki! Harap mak tok sempat tengok aku grade + bekerja + kahwin + sempat jadi moyang kepada anak aku. Wah! Besarnya cita-cita aku. Ada umur ada rezeki pasti boleh jadi.
Mak Tok ku kini berada di JB. Walaubagaimanapun malam sabtu yang lepas 1 majlis kecil-kecilan telah disambut di rumah aku. Berikut merupakan gambar nenekku bersama keknya yang sedap sekali. Serious tak tipu!




MAK TOK BERSAMA ADIKNYE


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...