About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 22, 2010

HONG KONG


Demi final examination, aku lepaskan KAU,
Demi paper maf aku lupakan KAU,
Demi KAU aku tabah mengharungi pahit getir sebagai insan yang tidak dapt turut serta ke HONG KONG>
Tidak mengapa, aku redha, aku tabah, aku bersemangat. (ceh ayat mengumpul kekuatan)

Akhirnya, mereka-mereka yang ke Hong Kong tu selamat pulang ke Malaysia dan check in dekat rumah aku sampai hari ahad, 21november 2010. Macam-macam gambar aku dipertontonkan, macam-macam cerita aku diperdengarkan. Tapi tidak mengapa kerana aku telah pun mengenal erti ketabahan. Ceh Wah!..

Sebenarnya best juga tak pergi cuz dapat banyak souvenier. Aku dapat 2 t-shirt disneyland. Keychain yang banyak2 sekali. Magnet. 4 botol minyak wangi sasa. (polo & santa barbara + miracle from lancome lg 2 lupa pula, nanti aku roger k), 1 baju yang amat cool beserta rantai dari my couzy..dan beg dolce and garbana from my sis. Mengikut kata dia, sara hidup di Hong Kong amat tinggi. Mineral water is around 22 hongkong dolar which dalam rm10 duit kita. Apatah lagi baju t-shirt disneyland= 280 and 180 hong kong dolar. Rm 75 bai.. mahunya kat Malaysia aku dah rembat baju diesel. Huh! (kenapa kena diesel? Aku pun tak tahu..huhuh) tukar-tukar,,urm..radioactive cuz skang tetiba minat design radioactive. Hahah. Beriku merupakan pic mereka di Hong Kong. 
Hope I was there L. Anybody? Xnak bawa saya ke?
sumpah jelez!

brad pitt!!

cinderella + sleeping beauty

ocean park

hot air balloon

dolphin


2 comments:

  1. xyren! jom pergi. time aku dulu tak de the beatles! jom jom! aku nak pergi ocean park. haha

    ReplyDelete
  2. jom2..
    hahah sdy uuu..
    xpe ada rzky kita g k..huhuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...