About Me

My photo
Malaysia
Don't judge me until you know me. Don't underestimate me until you challenge me. And don't talk about me until you talk to me ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 15, 2010

KeNaLi AkU :D


SIAPA AKU?
Aku rasa tajuk inilah paling sesuai untuk dan bagi sesiapa yang ingin membuat blog. Hohoho. Excited pula. Mula-mula ingin berterima kasih kepada diri ini kerana akhirnya sedar akan kepentingan membuat blog ini. Kiranya blog ini ala-ala diari no.2 aku lah. Hihi.:) mungkin bila bab menulis ayat-ayat yang aku guna kelihatan agak lembut + jiwang daripada diri aku yang sebenar, haha tapi itulah aku, peminat no.1 sastera. Aku amat minat menulis, membuat karangan dan merapik merepek. (dah mula merepek da ni -_-)
Baiklah, nama diberi NURZAIRIN BT MOHD ZAM. Ejaan ic ni aku bagi. Aku dilahirkan pada hari jumaat tepat jam 12.36 tengah hari di Hospital Sulatanah Aminah, Johor Bahru. Dari kecil mama aku kata aku ni nakal sebab lahir waktu tengah hari. Ye ke? Tapi comel jek. Huhu.

Dekat atas ini merupakan gambar aku ketika baby. Comel tak? Sejujurnya aku rasa aku ini comel sangat, ngeee, :P. Berat aku ketika dilahirkan hanya 3.1kg tetapi aku membesar dengan sihatnya. Wahahha. Aku merupakan seorang yang sihat. Sejak dari kecil aku tidak pernah menyusahkan ibu bapa kerana penyakit. Demam-demam biasa tu normallah. Demam campak semua tu, normal sangat.
Birthday aku pada 18may1990. So, sesiapa yang baik hati tu, jangan lupa ia tarikh keramat ini. Hahah. Apa lagi?? tetibe dah tak ada idea dah. hm..
Oklah- first entry aku tamat di sini –end-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...